paperclip paperclip

ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАУКОВО-МЕТОДИЧНУ РАДУ СЕЛИЩЕНСЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ

ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАУКОВО-МЕТОДИЧНУ РАДУ СЕЛИЩЕНСЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

Науково-методична рада закладу скликається 4 рази на рік. До складу науково-методичної ради входять директор закладу, заступники директора та керівники методичних об’єднань.

Науково-методична рада створена для концентрації управління з вирішення головного завдання: реалізації діяльності закладу освіти, що вимагає значного науково-практичного пошуку, аналізу та прогнозування розвитку закладу.

 

Мета роботи науково-методичної ради:

• удосконалення освітнього процесу;

• підвищення професійної майстерності і творчого пошуку вчителів;

• науково-методичне забезпечення освітнього процесу;

• навчання педагогічних кадрів.

 

Завдання науково-методичної ради:

• діагностика науково-методичного забезпечення освітнього процесу та методичної роботи закладу;

• розробка різних варіантів змісту освіти, навчальних планів і програм, нових методичних технологій організації освітнього процесу в закладі;

• створення і організація творчих (постійних і тимчасових) груп і об'єднань учителів.

 

Зміст діяльності науково-методичної ради:

• визначає, відбирає і розробляє різні варіанти змісту освіти у закладі, навчальних планів, програм, підручників, технологій, форм і методів освітнього процесу та способів їх реалізації;

• організовує роботу з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;

• формує мету і завдання методичного забезпечення освітнього процесу, методичного навчання педагогічних кадрів.

 

Місія методичної роботи в сучасних умовах полягає у стимулюванні професійного інтересу, сприянні формуванню особистісного професійного запиту вчителя та його задоволення для вдосконалення педагогічної практики (особистісного професійного розвитку).

 

Метою сучасної методичної роботи є створення умов для особистісного професійного розвитку кожного вчителя. Ця мета конкретизується в завданнях:

 

Це має забезпечити результат: задоволення професійного інтересу кожного вчителя, високий рівень його особистісного професійного розвитку, що виявляється в удосконаленні педагогічної діяльності.