ПЛАН-ГРАФІК проведення методичних заходів в Селишщенському ЗЗСО І-ІІІ ст. 2021-2022 н.р.
ПЛАН-ГРАФІК
проведення методичних заходів в
Селищенському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Гніванської міської ради Вінницької області
на 2021-2022 навчальний рік
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
|
Модуль 1. Планування, контроль |
|
|
|
1. |
Організувати роботу науково-методичної ради |
Вересень |
Директор |
|
2. |
Проводити нараду з керівниками МО формувань з питань планування методичної роботи |
Вересень |
Заступник директора з НВР |
|
3. |
Затверджувати план методичних заходів на навчальний рік |
Вересень |
Директор |
|
4. |
Проводити наради з вчителями з питань методичної роботи, стану освітнього процесу |
Щомісяця |
Директор, заступник директора з НВР |
|
5. |
Проводити аналіз роботи з професійного розвитку на педагогічній раді |
Березень |
Директор, заступник директора з НВР |
|
6. |
Проводити засідання педагогічної ради, на яких розглядати такі основні питання: 1.Організація і стан харчування 2. Концептуальні засади НУШ 3. Внутрішня система забезпечення якості освіти. Самооцінювання закладу освіти: ефективний інструмент підвищення якості надання освітніх послуг 4.Творчий внесок педагогічних працівників у результативне вирішення питання підвищення якості освітнього процесу 5.Використання інформаційно-комп’ютерних технологій під час навчальних занять 6. Традиційні та інноваційні технології на сучасному уроці |
Протягом 2021-2022 н.р., відповідно до плану засідань педагогічної ради |
Директор, заступник директора з НВР |
|
7. |
Організовувати проведення тренінгів щодо внутрішньої системи забезпечення якості освіти |
|
Директор школи, КерівникиМО |
|
|
Модуль 2. Модель методичної роботи |
|
|
|
1. |
Створити модель методичної роботи з педагогами школи, в якій передбачати: — Постійно діючі методичні формування — Творчі, групові методичні формування — Одноразові представницькі, колективні методичні заходи — Заходи в рамках атестації |
Вересень |
Директор школи |
|
|
Модуль 3. Методичні заходи |
|
|
|
1. |
Забезпечувати участь вчителів школи в роботі МО |
Протягом року, відповідно до окремих планів роботи МО |
Заступник директора з НВР, керівники МО |
|
2. |
Систематично проводити засідання МО |
Протягом року, згідно із планами роботи МО |
Керівники МО |
|
3. |
Проводити заходи в рамках роботи над НМТ: предметні тижні, відкриті уроки та виховні заходи |
Згідно складеного графіка |
Керівники МО |
|
|
Модуль 4. Робота колективу над НМП «Всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка прагне до навчання, готова до свідомого вибору та самореалізації» |
|
|
|
1. |
Забезпечити системну науково-дослідну роботу над науково-методичною проблемою: «Всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка прагне до навчання, готова до свідомого вибору та самореалізації» Етапи роботи над НМП: І. Визначення науково-методичної проблеми (теми), над якою буде працювати педколектив (діагностика, теоретичне обґрунтування вибору проблеми, попередня підготовка до впровадження ідеї, вироблення концепції) ІІ. Науково-методичне забезпечення роботи над проблемою (теоретичний етап). Спрямування всіх напрямів внутрішкільної методичної роботи, активізація діяльності шкільних МО та вдосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемою ІІІ-IV.Формування передового педагогічного досвіду на основі результатів наукових досліджень процесів, пов’язаних з роботою над проблемою. Впровадження позитивного досвіду в практику роботи вчителів (практичний етап) V. Узагальнення результатів впровадження позитивного досвіду закладу освіти. Підбиття підсумків. Оформлення результатів роботи (методичні рекомендації, виступи, конференції) (підсумковий етап) |
|
Директор, педколектив |
|
|
Модуль 5. Педагогічні конкурси |
|
|
|
1. |
Брати участь у педагогічних конкурсах («Вчитель року», тощо) |
Протягом року |
Вчителі, які викладають відповідні предмети |
|
3. |
Залучати вчителів до конкурсів методичних матеріалів, що проводяться фаховими виданнями |
Протягом року |
КерівникиМО |
|
|
Модуль 6. Атестація |
|
|
|
1. |
Забезпечувати атестацію педагогічних працівників відповідно плану-графіку |
|
Директор |
|
2. |
Забезпечувати умови для своєчасного проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками відповідно плану-графіку |
|
Директор |
|
3. |
Вивчати систему роботи вчителів що атестуються |
|
Директор, заступник директора з НВР |
|
4. |
Організовувати роботу над створенням папки-портфоліо вчителів, що атестуються (за згодою вчителя), творчим звітом педагога |
Протягом року |
КерівникиМО |
|
5. |
Провести звіти-презентації результатів роботи вчителів, які атестуються у 2021-2022н.р. |
Березень |
КерівникиМО |
|
6. |
Організувати виставку творчих доробків вчителів, що атестуються |
Лютий – квітень |
КерівникиМО |
|
7. |
Здійснювати інформаційно-методичний супровід атестації: — Видавати відповідні накази — Проводити методичні наради з вчителями — Організувати роботу змінного стенду «Увага: атестація!» — Проводити засідання педагогічні ради з питань атестації — Забезпечувати психолого-педагогічний супровід атестації |
Протягом року |
Директор, голова АК |
|
10. |
Проводити діагностику професійної компетентності вчителів, які атестуються |
Березень |
Директор, Керівники МО |
|
|
Модуль 7. Методичний кабінет |
|
|
|
1. |
Поновити навчально-методичну базу кабінету – створити базу електронних напрацювань педагогів. |
До березня |
Заступник директора з НВР |
|
2. |
Організувати роботу постійних експозицій при шкільному методичному кабінеті: — «Робота над НМП» — «Атестація» — «Читайте у педагогічній пресі» — «Творчі доробки педагогів закладу освіти» — «Сучасний урок» — «Для молодого вчителя» — «Робота МО» — «Науково-методичний супровід позакласної та виховної роботи» — Нормативно-правове та інструктивно-методичне забезпечення роботи вчителя |
Протягом року |
Керівники МО, заступник директора з НВР |
|
3. |
Забезпечити умови для безпечної роботи вчителя на комп’ютері та в мережі Інтернет |
Вересень |
Директор школи |
|
4. |
Стимулювати передплату педагогами фахових видань |
Січень |
Директор школи |
|
5. |
Сприяти публікації матеріалів з досвіду роботи вчителів у фахових виданнях |
Постійно |
Керівники МО |
|
|
Модуль 8. Самоосвітня діяльність |
|
|
|
1. |
Вивчити потребу кожного педагога у підвищенні рівня професійного росту на основі комплексної діагностики |
Листопад |
Заступник директора з НВР |
|
2. |
Скласти індивідуальні плани професійного розвитку кожного вчителя, підвищення рівня його професійної майстерності |
Листопад |
Керівники МО |
|