ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ СЕЛИЩЕНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ
СЕЛИЩЕНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
Методична рада закладу скликається 4 рази на рік. До складу методичної ради входять директор закладу, заступник директора та керівники методичних об’єднань.
Методична рада створена для концентрації управління з вирішення головного завдання: реалізації діяльності закладу освіти, що вимагає значного науково-практичного пошуку, аналізу та прогнозування розвитку закладу.
Мета роботи методичної ради:
• удосконалення освітнього процесу;
• підвищення професійної майстерності і творчого пошуку вчителів;
• науково-методичне забезпечення освітнього процесу;
• навчання педагогічних кадрів.
Завдання методичної ради:
• діагностика методичного забезпечення освітнього процесу та методичної роботи закладу;
• розробка різних варіантів змісту освіти, навчальних планів і програм, нових методичних технологій організації освітнього процесу в закладі;
• створення і організація творчих (постійних і тимчасових) груп і об'єднань учителів.
Зміст діяльності методичної ради:
• визначає, відбирає і розробляє різні варіанти змісту освіти у закладі, навчальних планів, програм, підручників, технологій, форм і методів освітнього процесу та способів їх реалізації;
• організовує роботу з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;
• формує мету і завдання методичного забезпечення освітнього процесу, методичного навчання педагогічних кадрів.
Метою сучасної методичної роботи є створення умов для особистісного професійного розвитку кожного вчителя. Ця мета конкретизується в завданнях:
- створити інформаційно-освітнє середовище професійного розвитку вчителя різними засобами, зокрема й із використанням хмарних технологій, соціальних мереж тощо. Напрямами опосередкованого інформування можуть бути сучасні тренди в освіті, успішні практики, педагогічні відкриття, альтернативні думки, дискусії тощо;
- створити методичну афішу (анонс науково-методичних заходів, які будуть проводитися на міському, обласному та всеукраїнському рівнях: безкоштовні або за кошти учасників тренінги, квести, семінари, конференції, екскурсії, вебінари тощо, які проходять як у робочі, так і у вихідні дні). Учитель відповідно до власного педагогічного інтересу зможе обрати види, форми, суб’єктів освітньої діяльності та сформувати індивідуальний навчальний план;
- створити методичну інфраструктуру, залучити зовнішні ресурси для участі у методичній роботі закладу освіти, активізувати внутрішні ресурси для задоволення професійного інтересу вчителів та вдосконалення ними власної педагогічної практики;
- організувати підтримку в розробленні вчителем цільової програми професійного розвитку, індивідуального плану професійного вдосконалення;
- спроектувати особистісно орієнтовану адаптивну організаційну структуру методичної роботи, спрямовану на задоволення запитів кожного вчителя закладу.
Це має забезпечити результат: задоволення професійного інтересу кожного вчителя, високий рівень його особистісного професійного розвитку, що виявляється в удосконаленні педагогічної діяльності.