paperclip paperclip

Продовжуємо працювати

Продовжуємо працювати в рамках «Демократичної школи».

          Учнівське самоврядування може змінити культуру школи. Але це не станеться автоматично, якщо самоврядування існує формально, не становить цінності для учасників та не впливає на шкільне життя. Щоб зміни стали реальністю, треба знайти нові шляхи ...

        Позаду дні осінніх тренінгів з Миколою Попадюком, Наталією Худою, Наталією Маркусь, Олександрою Козорог.

 Це тренери демшколи, які надихають. Працювали над темою «Учнівське врядування». Вирішили теж вийти на злітну полосу до демократичних змін.

Крок 1.

        Літачок «учнівське врядування» злетів під гаслом «крок у нове». Відбулися перші вибори у президенти учнівської республіки  в початковій школі . Кандидатів було  шість: Чорна Софія,Дячинський Ігор (4-Б клас), Ярова Ярослава, Коновалов Артем ( 3 клас), Темляківська Софія, Атерлей Олександра ( 4- А клас). Кожен з них проводив серед учнів передвиборчу агітацію В нелегкій боротьбі перемогла учениці 4-Б класу Чорна Софія…

        Вибори – це лише початок. А що ж далі? Як налагодити роботу учнівського врядування? Як знайти баланс між вимогами освітнього процесу й позашкільними інтересами учнівства? Де      межа між підтримкою учнівського самоврядування з боку дорослих та адміністративним контролем і тиском?

 

Крок 2.

        Проведено перший самостійний тренінг «Учнівське самоврядування. Моделі учнівського самоврядування»

(Войткова І.П., Ткачук А.). За порадами тренерів осіннього навчання використали вправи «Викрадення літака» та «Килимок ідей». Надзвичайно цікаво та приємно  було спостерігати за командною роботою «вчителі + учні». Саме виконання і знаходження рішень спільно розвинуло ще більше почуття довіри між усіма учасниками тренінгу. Поставлені цілі ДОСЯГНУТО!Літак злетів! Вперед до демократичних змін!