Профорієнтаційна робота

Профорієнтаційна робота у школі – один із найважливіших напрямів у діяльності не лише класного керівника та соціального педагога, а й кожного вчителя. Адже учні, на жаль, далеко не завжди розуміють, яку професію обрати, до якого ВНЗ вступити та взагалі, де шукати застосування власним талантам.

Мета профорієнтаційної роботи

1. Створення умов для формування усвідомленого вибору професії у відповідності зі своїми здібностями, психофізіологічними даними і потребами суспільства.

2. Формування в учнів знань про організацію виробництва, сучасне обладнання, про основні професії, про їх вимоги до особистості, про шляхи професійної підготовки.

Завдання заходів профорієнтації у школі:

  • ознайомити учнів із професіями;
  • навчити робити правильний вибір;
  • виховати спрямованість на самопізнання, яке допоможе визначитися з професією;
  • навчити співставляти свої вміння з вимогами до конкретної професії;
  • показати, як скласти план оволодіння професією;
  • забезпечити розвиток важливих для здобуття професії якостей особистості.

Коли варто починати профорієнтаційну роботу з учнем? Із першого класу! Звісно, тут треба підходити до завдання у формі гри, але що раніше діти дізнаються про професії та їхні особливості, то краще. Так у них ще змалечку сформується правильне уявлення про професії. Виходячи з цього необхідно скласти план профорієтаційної роботи. Він має включати перелік заходів, тем та мати чітко окреслені напрямки діяльності.

Якщо у молодшій та середній школі можна періодично (можливо, раз у семестр) проводити тематичні заходи, то у старшій школі (9-11 клас) вони мають перейти на регулярну основу. Виховні години з профорієнтації для старшокласників мають не просто інформувати про необхідність обрати професію та напрямок подальшої освіти, а й давати поради та відповіді на запитання. Варто залучити до роботи психолога, який зможе провести профорієнтаційне тестування та допомогти учням визначитися з власними пріоритетами та можливостями. Також ефективними є екскурсії, зустрічі з фахівцями, колишніми випускниками, вечори, диспути, конференції, класні години (під час них можна обговорити хобі учнів, які також можуть знадобитися у майбутньому), заняття в гуртках, факультативи, а також профорієнтаційні тренінги.

 УЧНЯМ

Профорієнтація школярів

"Тест-драйв професій для дівчат"!

Тест: Як обрати професію до душі

ВЧИТЕЛЯМ

Добірка заходів

 

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

 

 

Профорієнтація – як старшокласникам обирати кар’єрний шлях

100%-го рецепту, як визначитись із майбутньою професією, немає. Ніхто не скаже вам гарантовано, якою буде ситуація на ринку праці через 5-10 років, як зміняться університети і навчальні програми в них.

Але вже зараз мало в кого виникають сумніви, що потрібно опановувати різноманітні вміння і навички, щоб успішно маневрувати в конкурентному середовищі і відчувати задоволення від роботи.

                                            Читати далі    Профорієнтація – як старшокласникам обирати кар’єрний шлях

 

 

Як обрати професію: поради спеціалістів і підводні камені

Обирати майбутнє, панічно готуючись до ЗНО з усіх можливих предметів – це стрес не лише для підлітка, але й для його батьків. Є страх обрати не те, помилитися, зіпсувати собі життя, не впоратися, зрозуміти, що це зовсім не те. Ми поговорили з трьома експертами, які допомагають дітям робити вибір максимально безболісно. Вони розповіли, що не варто говорити батькам, чого зовсім не варто боятися та як, зрештою, зрозуміти, куди рухатися.

                                         Читати далі Як обрати професію: поради спеціалістів і підводні камені

 

 

ЯК ВИЗНАЧИТИСЯ З ПРОФЕСІЄЮ - НА САЙТІ МОН РОЗМІЩЕНО МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ

МОН створило розділ на сайті, який допоможе школярам обрати майбутню професію. У ньому вже розміщено перші матеріали - буклети для педагогів та молоді, а також запрошення на профільні конкурси. Надалі розділ доповниться інформацією, зокрема, про різноманітні активності, відкриті уроки тощо.

Читати далі ЯК ВИЗНАЧИТИСЯ З ПРОФЕСІЄЮ - НА САЙТІ МОН РОЗМІЩЕНО МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ

 

 

У школах працюватимуть кар’єрні радники, щоб допомагати учням обрати професію

Для старшокласників планують запровадити кар’єрних радників, які допомагатимуть обрати професію.

Про це повідомила міністерка освіти і науки Ганна Новосад в інтерв’ю РБК-Україна.

Читати далі У школах працюватимуть кар’єрні радники, щоб допомагати учням обрати професію

 

 

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ПРОЄКТ З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ТА ПОБУДОВИ КАР’ЄРИ

Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти та Асоціація інноваційної та цифрової освіти протягом 7 місяців проводили форсайт-дослідження, щодо розвитку людського капіталу, першого робочого місця та ринку праці. Понад 30 провідних міжнародних та українських експертів, які представляють наукову, державну, підприємницьку та громадьску сфери, дали власні бачення: - Що чекає Україну та українців у найближчи роки? - Які професії та навички будуть найбільш затребувані? - Як отримати роботу своєї мрії та реалізувати себе в світі, який швидко змінюється?

Читати далі ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ПРОЄКТ З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ТА ПОБУДОВИ КАР’ЄРИ

Увага!!!

 

 

8 жовтня 2020 року в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Селище розпочинає свою роботу

Інформаційно-консультаційний центр «ПРОФСТАР»

Першими пройдуть тестування учні 9 класу нашої школи.

v Класний керівник - Поспєлова Н.О.;

v Технічна підтримка - Сакалюк В.В.;

v Координатор програми - Сагадіна О.Ю.

 

ЗАПРОШУЄМО ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У СОЦІАЛЬНОМУ ПРОЕКТІ «ЧЕРЕЗ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНУ ДІАГНОСТИКУ ДО УСВІДОМЛЕНОГО ВИБОРУ ВЛАСНОГО МАЙБУТНЬОГО» 

Вашій дитині пропонується пройти  профорієнтаційне онлайн-тестування за допомогою  комп’ютерного діагностичного комплексу «Профорієнтатор-UA»

КОМПЛЕКС «ПРОФОРІЄНТАТОР-UA» призначений для роботи з учнями 8-11 класів 13-18 років, перед якими постали питання:

ü    вибору професії і подальшого професійного розвитку;

ü    самопізнання: визначення інтересів, здібностей, особистісних якостей;

ü    профільного напрямку навчання у школі;

ü    підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО);

ü    вибору спеціальності та відповідного вищого (середнього) навчального закладу;

ü    підбору  тренінгових програм для подальшого особистісного розвитку.

ВИ ОТРИМАЄТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ, ЯКІ МІСТЯТЬ:

ü    графічний профіль, що відображає інтереси, здібності, особистісні якості;

ü    діаграма, яка показує напрями профільного навчання;

ü    перелік сучасних професій, рекомендованих дитині відповідно інтересам, здібностям, особистісним якостям і загальний (інтегральний) список професій;

ü    перелік конкурсних предметів (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) відповідно до рекомендованих професій;

ü    розгорнуті текстові інтерпретації результатів за всіма показниками тесту;

ü    рекомендації щодо особистісного розвитку (тренінгових програм).

 

Після проходження тестування Ви обов’язково отримаєте консультацію. Тривалість онлайн-тестування – 1 годин.

Профорієнтаційна підтримка за тел.:

+38 (068) 56 80 406 (Viber), E-mail: profstar.info@gmail.com

+38 (067) 233 32 10 (Viber), E-mail: info@proforientator.com.ua

Докладніше  про діагностичний комплекс «ПРОФОРІЄНТАТОР-UA» дивіться на сайті::  www.proforientator.com.ua