Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

 

 

 

В Селищенській гімназії  створюються належні умови для здобувачів освіти  з особливими освітніми потребами, а саме:

 

 

·         заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;

·         у наявності пандус;

·         будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;

·         східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

·         стіни світлих тонів;

·         меблі, парти – світлого кольору або натурального дерева;

·         стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.

У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові  послуги (у закладі працює практичний психолог).

 


 

 

 

На першому поверсі знаходиться спеціальна кімната для розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану.

 

У закладі освіти 3 інклюзивних класи 3, 8, 9. Здобувачі освіти навчаються за освітніми програмами адаптованими до їхніх можливостей засвоєння матеріалу та за  індивідуальними програмами розвитку. Мають додаткові корекційні заняття.

З ними працюють асистенти вчителів та корекційний педагог.