№
|
Зміст заходу
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
|
Модуль 1. Планування, контроль
|
|
|
|
1.
|
Організувати роботу науково-методичної ради
|
Вересень
|
Директор
|
|
2.
|
Проводити нараду з керівниками МО формувань з питань планування методичної роботи
|
Вересень
|
Заступник директора з НВР
|
|
3.
|
Затверджувати план методичних заходів на навчальний рік
|
Вересень
|
Директор
|
|
4.
|
Проводити наради з вчителями з питань методичної роботи, стану освітнього процесу
|
Щомісяця
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
5.
|
Проводити аналіз роботи з професійного розвитку на педагогічній раді
|
Березень
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
6.
|
Проводити засідання педагогічної ради, на яких розглядати такі основні питання:
1.Організація і стан харчування
2. Концептуальні засади НУШ
3. Внутрішня система забезпечення якості освіти. Самооцінювання закладу освіти: ефективний інструмент підвищення якості надання освітніх послуг
4.Творчий внесок педагогічних працівників у результативне вирішення питання підвищення якості освітнього процесу
5.Компенсація освітніх втрат
6. Традиційні та інноваційні технології на сучасному уроці
|
Протягом
2023-2024 н.р., відповідно до плану засідань педагогічної ради
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
7.
|
Організовувати проведення тренінгів щодо внутрішньої системи забезпечення якості освіти
|
|
Директор, Керівники МО
|
|
|
Модуль 2. Модель методичної роботи
|
|
|
|
1.
|
Створити модель методичної роботи з педагогами, в якій передбачати:
— Постійно діючі методичні формування
— Творчі, групові методичні формування
— Одноразові представницькі, колективні методичні заходи
— Заходи в рамках атестації
|
Вересень
|
Директор
|
|
|
Модуль 3. Методичні заходи
|
|
|
|
1.
|
Забезпечувати участь вчителів в роботі МО
|
Протягом року, відповідно до окремих планів роботи МО
|
Заступник директора з НВР, керівники МО
|
|
2.
|
Систематично проводити засідання МО
|
Протягом року, згідно із планами роботи МО
|
Керівники МО
|
|
3.
|
Проводити заходи в рамках роботи над НМТ: предметні тижні, відкриті уроки та виховні заходи
|
Згідно складеного графіка
|
Керівники МО
|
|
4.
|
Методичний захід «Компенсація освітніх втрат»
|
Вересень -жовтень
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
5.
|
Тренінг «Емоційне вигорання педагога»
|
Жовтень- листопад
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
6.
|
Творча лабораторія (залучення викладачів ВАБО)
|
Листопад -грудень
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
7.
|
Науково-методична конференція
|
Лютий -березень
|
Члени НМР
|
|
8.
|
Рефлексія «Результати діяльності закладу освіти»
|
Травень -червень
|
Члени НМР
|
|
|
Модуль 4. Робота колективу над НМП
|
|
|
|
1.
|
Забезпечити системну науково-дослідну роботу над науково-методичною проблемою: «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти як інструмент створення конкурентоспроможного закладу освіти з безпечним, безбар’єрним, комфортним освітнім середовищем, високою корпоративною культурою, який надає якісні освітні послуги завдяки безперервному професійному зростанню працівників засобами проєктних технологій».
Етапи роботи над НМП:
І. Визначення науково-методичної проблеми (теми), над якою буде працювати педколектив
(діагностика, теоретичне обґрунтування вибору проблеми, попередня підготовка до впровадження ідеї, вироблення концепції)
ІІ. Науково-методичне забезпечення роботи над проблемою (теоретичний етап). Спрямування всіх напрямів внутрішкільної методичної роботи, активізація діяльності МО та вдосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемою
ІІІ-IV.Формування передового педагогічного досвіду на основі результатів наукових досліджень процесів, пов’язаних з роботою над проблемою.
Впровадження позитивного досвіду в практику роботи вчителів (практичний етап)
V. Узагальнення результатів впровадження позитивного досвіду закладу освіти. Підбиття підсумків. Оформлення результатів роботи (методичні рекомендації, виступи, конференції) (підсумковий етап)
|
|
Директор, педколектив
|
|
|
Модуль 5. Педагогічні конкурси
|
|
|
|
1.
|
Брати участь у педагогічних конкурсах («Вчитель року», тощо)
|
Протягом року
|
Вчителі, які викладають відповідні предмети
|
|
3.
|
Залучати вчителів до конкурсів методичних матеріалів, що проводяться фаховими виданнями
|
Протягом року
|
Керівники МО
|
|
|
Модуль 6. Атестація
|
|
|
|
1.
|
Методичний захід «Атестація за новим положенням»
|
|
Заступник директора з НВР
|
|
2.
|
Забезпечувати атестацію педагогічних працівників відповідно плану-графіку
|
Протягом року
|
Директор
|
|
3.
|
Забезпечувати умови для своєчасного проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками відповідно плану-графіку
|
Протягом року
|
Директор
|
|
4.
|
Вивчати систему роботи вчителів що атестуються
|
Протягом року
|
Директор, заступник директора з НВР
|
|
5.
|
Організовувати роботу над створенням папки-портфоліо вчителів, що атестуються (за згодою вчителя), творчим звітом педагога
|
Протягом року
|
КерівникиМО
|
|
6.
|
Провести звіти-презентації результатів роботи вчителів, які атестуються у 2023-2024 н.р.
|
Березень
|
КерівникиМО
|
|
7.
|
Організувати виставку творчих доробків вчителів, що атестуються
|
Лютий – квітень
|
КерівникиМО
|
|
10.
|
Здійснювати інформаційно-методичний супровід атестації:
— Видавати відповідні накази
— Проводити методичні наради з вчителями
— Організувати роботу змінного стенду «Увага: атестація!»
— Проводити засідання педагогічні ради з питань атестації
— Забезпечувати психолого-педагогічний супровід атестації
|
Протягом року
|
Директор, голова АК
|
|
11.
|
Проводити діагностику професійної компетентності вчителів, які атестуються
|
Березень
|
Директор, Керівники МО
|
|
|
Модуль 7. Методичний кабінет
|
|
|
|
1.
|
Поновити навчально-методичну базу кабінету – створити базу електронних напрацювань педагогів.
|
До березня
|
Заступник директора з НВР
|
|
2.
|
Організувати роботу постійних експозицій при методичному кабінеті:
— «Робота над НМП»
— «Атестація»
— «Можливості для підвищення кваліфікації»
— «Творчі доробки педагогів закладу освіти»
— «Сучасний урок»
— «Для молодого вчителя»
— «Робота МО»
— «Науково-методичний супровід позакласної та виховної роботи»
— Нормативно-правове та інструктивно-методичне забезпечення роботи вчителя
|
Протягом року
|
Керівники МО, заступник директора з НВР
|
|
3.
|
Забезпечити умови для безпечної роботи вчителя на комп’ютері та в мережі Інтернет
|
Вересень
|
Директор
|
|
4.
|
Стимулювати передплату педагогами фахових видань
|
Січень
|
Директор
|
|
5.
|
Сприяти публікації матеріалів з досвіду роботи вчителів у фахових виданнях
|
Постійно
|
Керівники МО
|
|
|
Модуль 8. Самоосвітня діяльність
|
|
|
|
1.
|
Вивчити потребу кожного педагога у підвищенні рівня професійного росту на основі комплексної діагностики
|
Листопад
|
Заступник директора з НВР
|
|
2.
|
Скласти індивідуальні плани професійного розвитку кожного вчителя, підвищення рівня його професійної майстерності
|
Листопад
|
Керівники МО
|
|