Новини

Коронавірус в Україні


Тиждень психології

Що кожен із нас знає про себе?



Вже кого-кого, здавалось би, а себе я знаю, кожного дня із цим суб'єктом маю справу. Так може сказати багато людей. Але в цьому є сумнів. Дізнатися про себе все неможливо або, в будь-якому разі, важко. Але багато чого може бути відкрито, якщо вибрати два шляхи і ступати на них почергово. 
Перший - уважний аналіз не стільки задумів власних вчинків, скільки самих вчинків у співвідношенні їх із задумами. Це дуже важливо, якщо мати на увазі, що оточуючі нічого не знають про наші задуми, а бачать вчинки і роблять про нас висновок саме на основі їх здійснення. Другий шлях - звертання до можливостей науки, в завдання якої входить вияснення того, яким закономірностям підпорядковуються людська пам'ять, воля, мислення, уява, які їхні особливості.  Ім'я цієї науки - психологія. Останнім часом психологія дедалі ширше входить у наше життя і стає ближчою, зрозумілішою і потрібнішою. Популярність психології закономірна: адже всі ми живемо серед людей, а там де є люди відразу починається психологія. І наш життєвий досвід лише збагатиться, якщо до нього додати наукові знання.
З 17.10. по 20.10.2017 р. в навчальному закладі проходив тиждень психології. 
Мета тижня - створення позитивного психологічного клімату в школі, розширення та насичення емоційного життя дітей та підлітків, розвиток інтересу до свого внутрішнього світу і світу іншої людини, розкриття творчого потенціалу школярів, покращення взаємин у тріаді «учень - батьки - учитель» та психологічного клімату в класних колективах, розширення знань усіх учасників навчально- виховного процесу про науку психологію, активізації пізнавальної активності учнів, пропаганди здорового способу життя та розвитку життєвої компетентності дітей.
Кожен день передбачав різноманітні заходи. 
Вранці, перед уроками, психолог школи зустрічала всіх із запитанням «З яким настроєм ти сьогодні прийшов до школи?». Учні, вчителі , батьки, техперсонал пройшли експрес - діагностику настрою. 
Запам’ятався тиждень психології цікавими  інформаційними повідомлення:
1. Як керувати емоціями
2. Поради з підвищення самоповаги
3. Як покращити свою комунікабельність
4. Як займатися особистісним саморозвитком
5.Поради учням та батькам
6. Думки великих на щодень
7. Професії майбутнього
8.Притчі
9. Психологія кольору.
Протягом тижня проходили психологічні ігри:
1. Гра «Сьогодні я ...» Діти наосліп вибирали ролі, які треба було виконувати протягом всього дня. Такі ролі як « я сьогодні... привітна, у доброму гуморі, сама щаслива, сама вродлива, зовсім ні на кого не буду злитися, дуже ввічливий, супер джентльмен,  я буду носити портфель дівчинки, яка мені подобається і багато інших» не тільки піднімали настрій, а й  самооцінку. Було цікаво спостерігати як бешкетники перетворювались на вихованих джентльменів, як розправлялись плечі і посмішка не сходила з лиця у дівчаток, які отримали роль «Я сьогодні найпривабливіша».
2. Творчий конкурс «Автопортрет класу»
Учні школи зображали  свій  класний  колектив.  Роботи  виявили творчий  потенціал  дітей,  були  різноманітними, цікавими,  яскравими,  давали  можливість  більше дізнатися про весь класний колектив і кожного його члена зокрема.
3. Профорієнтаційне заняття «Ти стоїш перед вибором» (9 клас)
Мета: формувати загальну готовність до професійного самовизначення; активізувати процес самопізнання, свідомого професійного вибору старшокласників; виявляти професійні інтереси, схильності учнів; розширювати уявлення про світ професій та їхні особливості.
4. Тренінгові заняття «Такий – лише я один.» (4 клас)
Мета: спонукати дітей до розуміння власної унікальності та значущості; створити ситуацію, завдяки якій учні переконаються, що кожна людина – унікальна; допомогти кожному учневі відчути, що однокласники – не сторонні йому люди.
5. Психологічна вправа «Паркан думок». Метою якої було  виявлення  думок  про  події  в  школі, своїх вчителів, однокласників, друзів; формування  навичок  конструктивного  спілкування, самовираження,  зняття  напруження.  
6. Практична робота «Моделювання ситуації подолання негативних емоцій» (5 клас). Мета: продовжити формувати уявлення про позитивні та негативні емоції, їх вплив на здоров’я; розвивати вміння знаходити взаємозв’язок між характером людини та її здоров’ям; сприяти вихованню прагнення до саморозвитку й удосконалення особистості.
7. Експрес – інтерв’ю на тему «Твоє ставлення до школи». Учні 9 класу спробували себе в ролі журналістів . Учнів та учителі відповідали на запитання: 
1. Чи подобається вам життя школи? 
2. Що найбільше подобається? 
3. Що б ви хотіли змінити в шкільному житті? 
4. З яким настроєм ви найчастіше йдете до школи?
5. Чи хотіли б ви, щоб вас згадували у школі після її закінчення?
6. Які ноу-хау ви пропонуєте запровадити у школі?
8. Гра «Поштова скринька»  Учні мали змогу привітати один одного з днем народження, зробити комплімент, подарувати «ласкавинку» (малюночок або привітання, доброзичлива листівка тощо). В кінці дня «скринька» відкривалася і роздавалася «пошта».
9. Гра «Знайди розбіжності»  Учні молодших класів мали можливість розвивати уважність, знаходячи розбіжності на малюнках.
10. Гра «Слідопит» Мета: розвивати стосунки між членами групи, комунікативні здібності учнів, навички інтерв’ювання, навички самоорганізації на спільну діяльність, визначення творчого потенціалу дітей та їхні лідерські риси
  11. Гра «Вгадай професію»  дозволила  учням поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важливість і значення кожної з них; виховувати повагу до людей праці, сумлінне ставлення до праці; розвивати пізнавальний інтерес, прагнення бути успішним.
12. Гра «Рецепти щастя» У кожної людини своє уявлення про щастя. Учні школи ділилися своїми рецептами щастя.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10.11.2017 | Aдмін

Вернутись назад