Пріоритетний напрямок в роботі навчального закладу

Для педагогічного колективу навчального закладу національно-патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним. Формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю.

Патріотичне виховання  наскрізно пронизує весь навчально-виховний процес, базується на національній історії, знанні та відстоюванні своїх прав, виконанні конституційних і громадянських обов’язків, відповідальності за власне майбутнє, добробут та долю країни.

Виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав, що в моєму класі, школі, селі, країні все мене стосується та залежить від мене. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття, що набуває сьогодні особливого значення.

З метою виховання в учнівському колективі 6 класу під керівництвом класного керівника Кравець Ірини Анатоліївни був створений козацький рій. Посвята в козачата відбулося в особливо урочистій та піднесеній обстановці в грудні. На ньому був присутній керівник спортивно – оздоровчого дитячого табору патріотичного спрямування на козацьких традиціях Бегас Руслан Анатолійович з групою козаків. Гості розповідали про відродження козацького руху на Вінниччині, продемонстрували майстерність бойового гопака. Учні були поділені на козацькі курені, між якими пройшли змагання. Наприкінці заходу діти, даючи обіцянку, вступали в ряди козацтва.

Скільки багато цікавих і корисних справ можна зробити дітям, беручи приклад з активної життєвої позиції українського козацтва та значною мірою покращити свої знання з історії своєї держави.

Патріотичне виховання  охоплює всіх учасників навчально-виховного процесу, сприяє формуванню у дітей та утвердженню у педагогів і батьків національних та загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України. В навчальному закладі в січні було проведено методичне об’єднання класних керівників на тему: «Громадянське виховання, формування національної свідомості підлітків як соціально-педагогічна проблема». Психолог школи Вальчишена С.Б. ознайомила класним керівників з результатами анкетування учнів 5-10 класів «Як ви розумієте патріотичне виховання».

Класні керівники Білоконь Г.В. та Бабак Т.В. розповіли про співпрацю класного керівника і сім’ї у навчанні та вихованні ціннісно-орієнтовної особистості.

На засіданні педагогічної ради розглядалось питання «Проблема свободи та відповідальності в контексті громадянського виховання».