Робота з батьками
ПРОГРАМА РОБОТИ З БАТЬКАМИ «СІМ’Я І ШКОЛА»
«Настав час – я в це глибоко вірю – створювати ідеальну сім’ю, ідеальні стосунки між матір’ю і батьком, між дітьми і батьками. Я глибоко переконаний у тому, що сім’я – це та казкова піна морська, з якої народжується краса, і якщо немає таємничих сил, які народжують цю людську красу, функція школи завжди буде зводитися до перевиховання»
В.О.Сухомлинський
Досягти результатів у навчанні та вихованні учнів можна лише за підтримки батьків. Для того , щоб мати таку підтримку, треба навчити батьків бути вихователями.
Життєво дорогою дитину ведуть два розуми, два досвіди : сім’я і школа. Основним завданням родинного виховання в школі є формування в учнів моральних якостей.
Мета програми: дати батькам педагогічні знання для успішного виховання дітей в сім’ї, що допоможе їм оволодіти мистецтвом виховання дітей, а також передавати, поширювати й застосовувати ці знання в найближчому соціальному середовищі, ставати носіями й пропагандистами педагогічної культури.
СКЛАД
БАТЬКІВСЬКОЇ РАДИ
Клас |
Прізвище, ім’я та по батькові |
Телефон |
1 |
Трачук Уляна |
0965379794 |
2 |
Дацюк Інна |
0980544346 |
3-А |
Гвоздецька Марина |
0962353231 |
3-Б |
Монастирська Наталія |
0976907570 |
4 |
Стромило Ольга |
0962410674 |
5 |
Космина Ольга |
0988891533 |
6 |
Ткачук Наталія |
0677188466 |
7 |
Костенко Анастасія |
0971934674 |
8-А |
Окульська Інна |
0967273301 |
8-Б |
Іванькова Ольга |
0687544079 |
9 |
Філіпович Юлія |
0680519324 |
|
Класи |
Тематика батьківських зборів |
|||
вересень |
листопад |
лютий |
квітень |
|
1 клас |
В які ігри грають наші діти? |
Формування читацьких інтересів дитини |
Сім’я: здоровий спосіб життя |
Розвиток уваги у дітей та шляхи її формування |
2 клас |
Як допомогти молодшим школярам у навчанні |
Виховання свідомої дисципліни |
Як допомогти дитині впоратися з емоціями |
Виховання любові до природи |
3 клас |
Режим дня молодшого школяра. |
Розумова праця молодших школярів вдома |
Організація дозвілля молодшого школяра |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальних екскурсій. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул. |
4 клас |
Режим дня молодшого школяра. Діти, телебачення та комп’ютер. Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я молодших школярів. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху |
Організація розумової праці учнів вдома. Виховання самоконтролю, вмінь самостійно добувати знання, правильного оцінювання власних потреб і можливостей. |
Права дитини. Дотримання їх у сім’ї. Консультація – практикум «Темперамент дитини: врахування особливостей, корекція негативних рис» |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальних екскурсій. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул. |
5 клас |
Труднощі адаптації дитини до навчання у 5 класі. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху |
Роль спілкування в житті школяра |
Організація дозвілля в сім’ї, трудове виховання. Культурні цінності родини. |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячому травматизму, попередження правопорушень під час літніх канікул. |
6 клас |
Роль книги в розвитку якостей людини |
Фізичний розвиток школяра та його вдосконалення |
Результативність уроку. Від чого вона залежить |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячому травматизму, попередження, правопорушень під час літніх канікул. |
7 клас |
Психологічні та фізіологічні особливості хлопців та дівчат у підлітковому віці. Статеве виховання підлітків. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху |
Роль родини у розвитку працездатності учня. Мотивація і розвиток працездатності підлітка. Обмін досвідом родин. |
Воля, характер, пам’ять, мислення, темперамент дитини. Роль батьків у профілактиці та запобіганні шкідливих звичок, вживання дітьми наркотиків та куріння. |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячому травматизму, попередження правопорушень під час літніх канікул. |
8 клас |
Роль родини в розвитку моральних якостей підлітка. Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху |
Здібності та роль родини в їх розвитку. |
Психологічні й вікові особливості підлітка |
Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини. Організація літнього відпочинку дітей, навчальна практика. Запобігання дитячому травматизму, попередження правопорушень під час літніх канікул. |
9 клас |
Підліток: проблеми виховання дітей у сім’ї. Консультація – практикум «Допомога батьків підліткам у їх професійному самовизначенні» Анкетування батьків. Запобігання травматизму в школі та в позаурочний час. Безпека дорожнього руху |
Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності. Організація харчування в школі, в сім’ї. Контроль за успішністю та відвідуванням учнями школи. |
Бесіда за круглим столом «Як виховані наші діти?» з метою виховання шанобливого ставлення до родини, батьківщини, поваги до народ них традицій і звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу |
Підсумки навчального року. Підготовка до закінчення 2010-2011 н.р. Ознайомлення з нормативною документацією про ДПА. Запобігання дитячому травматизму, попередження правопорушень під час літніх канікул. |
|
||||
|